top of page

Vergelijken op zijn best

Vandaag ben ik weer eens op zoek gegaan naar een paar interessante websites. Op één van die vergelijkingssites kwam ik weer een aantal interessante pagina tegen:

In één klap een beknopt overzicht met alle internet providers netjes op een rijtje. Ook de nodig informatie ontbreekt niet. Nadat ik mijn postcode en huisnummer heb ingegeven verschijnen na enkele luttele seconden al alle op mijn adres beschikbare internet providers. Dit maakt het vergelijken natuurlijk wel heel eenvoudig, zo beknopt en overzichtelijk zoals de pakketten en prijzen worden weergegeven. Je ziet ook meteen in één oogopslag welke internet pakketten de goedkoopste zijn. Internet providers vergelijken maakt op deze manier zelfs plezier. Je hoeft niet al die opties aan te vinken, zoals glasvezel, ADSL of Kabel, nee, alles krijg je direct te zien. Wat ook heel prettig is dat wanneer je gebruik maakt van de glasvezel vergelijker op deze pagina je alleen de glasvezel pakketten te zien krijgt in het overzicht. Is er geen glasvezel beschikbaar, krijg je daar keurig netjes een melding van en worden je automatisch de pakketten van de andere aanbieders getoond zodat je snel verder kunt met internet providers vergelijken. Een heel groot pluspunt vind ik ook dat je direct naar de aanbieder van internet, televisie en bellen wordt doorgestuurd. Hierdoor komen je gegevens niet zomaar bij de vergelijkingssite maar alleen bij de provider terecht. zo blijf je dus ook van lastig reclame mails verschoont. Al met al geef ik deze vergelijkingssite een dikke 8+ als cijfer. Beter en overzichtelijker kan het bijna niet. Wil je beginnen met internet providers vergelijken klik dan bovenaan op de link in dit artikel en profiteer vandaag nog van de gratis en uitstekende service zodat je snel een goedkoop internet pakket kunt afsluiten en flink kunt besparen.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Connect
  • Google+ Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • LinkedIn Social Icon
  • Twitter Social Icon
bottom of page